liiiista

Är: den jag alltid har varit!
Ger intryck av att vara: alltid positiv, skrattar åt allt & är översocial
Mår: SUPERDUPER, det är ju fredag !
Ska: kolla på film och sen sova
Har: världens bästa pojkvän
Bör: plugga till matteprovet
Kan: de flestas födelsedagar !

Blir glad av:
se mamma lycklig samt  fina små ord.
Vill ha: seeeecret..
Skulle vilja: flytta till NY nu..
Tycker om att: vara med vännerna
Drömmer om: att få lite bättre slutbetyg än höstterminens..
Längtar till: ååh sommarn, hatar attt frysa
Fasar inför: gå till skolan och "umgås" med min störda klass
Har ett brinnande intresse för: dansen

Bryr mig om: alla mina närmaste
Trivs med: alla som inte har något emot mig
Bor i: etagelägenhet i skarpnäck, men letar efter hus runt om i sthlm
Klär mig gärna i: jeans. eller just nu blir det mest tights
Dricker gärna:  chai, oh i love it!
Lyssnar ofta på: kärleksbalader,
Läser: oj, ganska ofta.
Nu: pprecis kommit hem från fastern

Arg på: ne jag är inte arg
Stolt över: B
Rädd för: mörker typ..
Lycka: att vara kär
Äter: mat som mat, bara det gott
Sover: ganska lite..
Dansar: oj, jämt!
Lever:  för det jag tycker jag behöver leva för

VILKEN SIDA TYCKER DU BÄST OM HOS DIG SJÄLV?
att jag alltid kan garva.

...OCH VILKEN TYCKER DU MINST OM?
blir kanske lätt irriterad

DITT LIV HAR HITTILLS VARIT...?
underbart, även fast det finns lite jobbiga stunder som jag kan minnas


VILKEN ÄR DIN STÖRSTA PRESTATION?
jag vet ej..


VEM ÄR DIN STÖRSTE FIKTIVE HJÄLTE?
Modesty Blaise


VILKET ÄR DITT/DINA MOTTON?
"gör det du vill, så vet du att du kommer lyckas"


VAD HAR DU PÅ NATTDUKSBORDET?
pengar, mobil, lampa, ettt vattenglas och piller


NÄR TVIVLAR DU?
oj, nästan aldrig


NÄR KÄNNER DU DIG STOLT?
när jag eller mina närmaste lyckas med något de verkligen vill

VILKEN SKIVA ÄR MEST NÖTT I DIN SAMLING?
använder spotify

VAD GÖR DIG FLY FÖRBANNAD?
när det blir orättvist, usch alltså!


VILKET DRAG FÖRAKTAR DU HOS ANDRA?
otrevlighet hatar jag, man ska vara snäll och artig

VILKEN ÄR DIN HEMLIGA LAST?
last :p ? vet inte


VILKET ÄR DITT KÄRASTE MINNE?
när jag och familjen var i Norge i augusti 08, har aldrig sett mamma så lycklig


VILKEN ÄR DIN MEST ÄLSKADE SAK?
sak ? familjen och B kanske ?


NÄR DU BLIR RIKTIGT SUGEN PÅ NÅGOT, VAD VILL DU HA DÅ?
godis, oftast. eller kärlek !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0