listaaa

Test 2009



Vad heter du?
Andrea Linn Modesty
Vilken klass går du i? Kr9
Har du några syskon? si, una hermana
Hur var år 2008 för dig ? helt underbart!
Vilka firade du nyårsafton med? massa
Vem fick nyårspussen? försenad tio min, men såklart Sebastian
Betyder han/hon något för dig? ohja, han är bäst

Har du . .
Åkt flygplan?
ja, 4 gånger inom 3 veckor.
Snusat? aldrig
Druckit alkohol? ja
Slagit någon riktigt hårt? nej.
Planerat ett mord? om jag har
En pappa? klart
En bror? nja
En syster ? yes
Någon du kan lita på ? ja det har jag
Någongång fått gått till rektorn? aldrig i hela mitt liv


Vem ..
Kysste du senast ? B, imorse
Krama du senast? jack
Höll du handen med senast? sif
Slog du senast? albin
Hatar du? varför hata ?
Gillar du ? alla som gillar mig

This or That..
Killar eller Tjejer -
killar
Vatten eller Juice - vatten
Frukt eller Grönsaker - frukt såklart
Tv eller Dator - båda
Skola eller Jobba - oj, jobba i NY
Pojkvän/Flickvän eller Vänner- vänner, min BF är en vän ?

Hur / Var. .
Gammal är du om 12 år? - 28 år
Vart befinner du dig då? - beror på årstiden, sthlm vs. NY
Har du barn? - vi får se, maybe
Är du alkoholist? - kommer aldrig bli
Vill du dö?- över 75 år ska jag bli
Går du i skolan ? - just nu ? jaa ..
Trivs du ? - nja, bättre än inget.
Är du lärarnas favoritelev ? det tror jag ej..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0