måndag

efter en ganska chillmorgon i skolan så sitter jag här och äter upp våfflorna jag egentligen skulle fixa igår, mumsigt.

nu blir det att springa ner till tunnebanan för att möta upp resten av min störda klass för att åka till skanstull & eriksdalsbadet och ha livräddning.

efter det blir det nog att bada ettt tag där för att sen åka hem till farmor och äta med småttingarna & sen åka till stureby och kolla på huset. resten får ni höra ikväll, nu måste jag leta igenom hela huset efter ett hänglås till mandiiiiis, kyssar

Kommentarer
Postat av: PMS

Din störda klass?

Egentligen, varför är den störd? Jag menar, visst. Innan jullovet hade jag hållt med dig till viss del. Saker och ting har varit skitdåligt och folk har blivit utsatta och mobbade, men tiderna har ändrats. Knappt en enda kommentar på lektionerna, smutskastningen till 95% borta och folk respekterar varandra.



Jag vet inte om jag kanske tog det där med störda klassen lite för överdrivet? Men allt jag egentligen är ute efter är att du ska trivas, precis som att alla andra ska trivas.



Men som sagt, times change, people change. Ge det en chans så ska du se att saker och ting inte är som de tidigare varit :)

2009-03-16 @ 23:05:12
URL: http://petterskoglund.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0