Måndag

Godmorgon på er !
- Nu sitter jag här och är helt utsvulten.. men ska strax ta något att äta, då jag inte vill trängas med papi som går alldeles om en stund.

Idag blir det skola & prov, spanska prov ! Men det ska nog gå bra.. Hoppas vi på, annars blir jag hängd. Kommer säkerligen gå på en underbar promenad för att sen prata kanske få prata en ganska lång stund med B, usch jag saknar honom! only 4 days left, baby we can do it !

Ikväll blir det pluggaplugga för att sen sova en skönhetsömn har jag tänkt, alltså sova innan tolv.

Men såhär ser veckan ut:
Måndag - skola till 14.10, prata med älsk & sen plugga
Tisdag - skola till 13.40, gå en promenad & sen dans 18.00-19.25
Onsdag - skola till 15.00 .. sen träffa stordea
Torsdag - skola till 15.00 , hem, sen till pilates/dans 18.10-20.30
Fredag - skola till 13.40 , kanske träffa Sarah ?
Lördag - upp vid 11.00 för att duscha, klä på mig & åka till högdalen för att träffa älskling
Söndag -
Ja.. den spenderas väl antagligen med min pojken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0