skola imorn

åhgud vad jag känner mig hemsk,har ju knappt bloggat den här helgen.

I fredags när jag satt i soffan så fick jag ett samtal från storebror om att han ville ta en fika. Så jag slängde mig in i duschen, drog på mig  kläder för att sen åka till söder och möta honom. Det blev en fika på waynes med två chai's och han köpte en chokladboll. Efter två timmars prat med honom, tog jag tbanan till hötorget för att möta upp pappa och stå och vänta in mamma. de fanns inga biobiljetter till män som hatar kvinnor så vi åkte hem besvikna. Sen vid halv nio senare på kvällen smsade jag stor och frågade vad hon gjorde och hon sa att hon va påväg in till 60, så jag frågade om inte jag fick komma dit, och självklart fick jag det. Åkte in mot stan, mötte upp D & C för att sen åka bort till centralen och prata lite med C's nallebjörn. Drog oss senare bort till liljeholmen och tog en taxi bort till misha, va lite party där och så såg man några kända ansikten.. folk som inte sett sen nyår och i typ december. pratade sen med b en lång stund innan jag ville sova..

Igår låg jag i sängen när mamma bad mig att börja göra mig i ordning då vi skulle förbi hemköp innan vi skulle svänga förbi hörtorget och hämta pappa för att sen åka ut till täby. mamma åkte iförväg bort till hemköp, då jag blig jättestressad och missar ett trappsteg när jag pratade med manda och hennes anhäng, underarmen är helt öm och vänstra stortån gör ont! Pallrade mig bort till busshålsplatsen för att mami skyndade sig tillbaka in i skarpnäck då jag ringde och tårarna rann ner för min kind. In i bilen, mot stan och hämta de 3 biljetterna till Män Som Hatar Kvinnor. hämta upp pappa strax därefter och för att sen åka ut till Täby & Morbror + kusinerna, mysigt ! Vid åtta tog jag M&P i handen och gick ut till bilen för att åka in till stan i lugn och ro, kollandes på Stig Larsson's succé till film, eller filmen är ju basserad på en bok. kom hem, slängde upp datorn på sängen och började prata med älskling. det skulle tydligen äta på hard rock.. så han va tvungen att gå och skulle komma tillbaka vid 03.00 svensk tid/ 21.00 florida tid, men de kom tillbaka vid 04.25 , så jag va vaken till 05.50 imorse.. så ikväll blir det att sova tiiiidigt.

Idag vaknade jag upp vid 12.00, tog mina piller.. somnade sedan om men vaknade vid 13.15 igen, upp och plugga spanska och läsa bok, mysigt ! Och sen dess har jag gjort det, eller jag har kollat på GA's repris eftersom jag och alice va på äventyr i onsdags, mahah !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0