SÖDRA LATIN

tjenixen, nu sitter jag här och har precis ätit upp min frukost och ska vidare bort till badrummet för att borsta tänderna och sminka mig, innan jag måste ta 08.01 tbanan här i från skarpnäck för att vara i god tid. Idag är det intagningsprov för ytterliggare ett gymnasium, nämnligen Södra Latin.. jag funderar faktiskt starkt på den skolan, för har gjort det sen nären av våra avslutningsshower från när jag gick på A.P fantasy när jag var yngre och va i deras lokaler, ohgash! jag är förälskad..

Men nu måste jag skynda mig, svara på sms som jag fått från min pojken som förövrigt fyller 18 år imorgon, grattis i förskott baby ! Och somn ni kanske inte vet, så sover jag där ikväll.. kanske blir uppdatering därifrån, eller härifrån under dagen. för jag slutar redan vid 12.00 idag, sedan ledig ett par timmar för att sen gå på pilates & dansaerobics, kul!  CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0