söööndag

gud vilken härlig dag med att man verkligen kände att det var litelite varmare än det brukar vara, ååh jag älskar våren!

Men till dagen..
vaknade upp 12.00
började fixa en våffelsmet men blev avbruten
mamma ville ha med mig till nyboda hallen
kollandes på handboll, de förlorade..
till söder med farmor & familjen
äta på en kinesisk restaurang
möta upp B å åkte till café 60
fikade & pratade, åkte därifrån
efter mkt &men åkte vi till ciaociao
delade på en pizza & pratade om allt från himmel till jord..
åkte till odenplan, tog tbanan hem & nu är jag här.

möttes också i dörren av en glad mamma, hon & pappa har suttit och kollat lite på hus runt omkring här och har hittat ett i stureby som vi ska kolla på imorgon. det är perfekt för oss, nära till allt och så! dessutom typ 15 min dörr till dörr till älskling, perfekt! egentligen kanske det är gångavstånd på 20 min eller nåt, men eftersom jag är lat, så kör jag tbanan :D

natti alla söta ungar

juste ... får inte glömma att ringa UM imorgon. påminn mig annars!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0