sunday

söndag igen.. suck. vill inte gå tillbaka till skolan, men är tvungen.. är fan bara 2 månader kvar av skiten, finally. dessutom så fyller jag år om 8 dagar, yiha !! blir kanske lokalfest någon helg framöver ? om vi fixar det dvs. JAG ÄR TAGGAD PÅ DET !

sitter hos farmor och pratar lite med henne, har varit inne på söder med henne och kollat ltie då hon shoppade järnet, hon är världens bästa farmor! ni ska få en bild på henne i slutet på detta inlägg.

basse kom till till moi vid 19.30 igår och myste till robinsson och sen slumdog millionaire, mysiiiigt! imorse gick vi upp ganska tidigt, för att äta och sen klä på oss för att åka till högdalen. där i högdalen, sprang vi ner till solakuten och solade i 20 min, sedan tog jag tbanan till slussen och mötte upp farmor.

ikväll blir det plugg och amerikanska pannkakor skulle jag tro, ska försöka mig på att fixa det till mina hungriga familjemedlemmar. nu ska jag springa hemmåt, kyssar


 


första bilden är tagen på juldagen hos farmor när älskling va med, det är han jag Mina och Manda på den bilden. den andra bilden är på mig och Estrid när vi va i gbg hos selinarna och jätteApan satt på universeum mitt i centrala göteborg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0