elaka flickor

A whole new world.. Ja jag har spenderat kvällen med en film och med ett långt samtal med min Mr. , kan inte förstå hur underbar han är, engagerar sig i saker jag egentligen har gett upp hoppet om då ingen gjort något sånt mot mig tidigare. Han är min gentleman, och jag älskar honom så sjukt mycket.

Kvällens film hette Mean girls och är en av mina favvosar, ojoj.. har rätt många, men den är en av mina absoluta favoriter iaf.

planerna skulle ju hållas som igår, då jag slocknade innan 22.30, men det gick inte idag. Med 1 timmes prat med pojken samt ett försökande att kolla klart, ja det gick inte ihop. så den tittade jag klart på alldeles nyss, sedan sprang jag ner och kollade med pappa hur det gick med * och han satt & pratade med mamma om det. berättar imorgon eller nåt vad det blir för något. kyssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0