18 dagar kvar..

det blev ingen dans.. pratade med M&P och de tyckte inte jag behövde. skönt va väl det, är helt slut i kroppen efter allt farande och flängande, pjuuh. jag behöver nog en hälso-vecka med mig själv. äta riktig frukost, gå en promenad varje dag och få umgås med mina vänner. usch.. jag behöver nog ett till lov, gash! det är första engelska nationellaprovet imorgon, och jag avlider.. jag suger hästB*lle på det tråkiga språket. tänk så mycket roligare spanska är jämfört ? jag vet.. jag är ganska ensam om det, och jag vet.. att om jag ska ha en framtid i New York, så får det bli att vara duktig på engelskalektionerna.

Men nu ska jag försöka bege mig mot gullmarsplan, för att sen ta tbanan till högdalen. vi hörs nog där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0