rubrik saknas

ett av mina smeknamn finns inte längre, jag orkar inte kämpa mer för dig. du tror att du kan strunta i mig hur som helst, jag klara inte allt tyvärr för dig. jag är nog den ärligaste och den bästa du har haft, jag har fan alltid funnits där för dig och hjälpt dig med det mesta, blir väldigt besviken när du gör såhär mot mig. tänker inte nämna något namn, för den vet precis vem den är. kommer saknar den otroligt mycket, men får leva utan den då.. den har verkligen fått mig att få ett annat perspektiv på hur olika familje situationer kan vara, hemsk alltså.. stackars liten säger jag bara.

Kommentarer
Postat av: E

så mycket snack på internet men på telefon vågar du inte säga ett PISS, är fan synd om dig.

2009-03-05 @ 08:16:25
Postat av: Andrea Selin

ja eller hur säger hon som ljuger om allt. vill inte ha med dig å göra, äcklelhoe...

2009-03-05 @ 14:26:43
URL: http://ddea.blogg.se/
Postat av: E

men haha, vet du ens vem jag är? LÄR DIG STAVA DIN HORUNGE, DU ÄR INGENTING, DU BÖRJADE BARA STORBÖLA NÄR DU SNACKADE MED ANDREA I TELEFON, jävla fjolla alltså, så mycket ord. Fått veta hur patetisk du egentligen är.. du borde skämmas över dig själv.

2009-03-05 @ 14:58:37
Postat av: Andrea Selin

ahaa, haha kan du bara sluta läsa min blogg Emma ? eller du kanske till och med kan skriva ut din söta blogg med noll besökare ? hahahaha.. vill inte ha med dig och göra, fjortis.

2009-03-05 @ 16:35:25
URL: http://ddea.blogg.se/
Postat av: Emma

Du, tänk dig för innan du anklagar folk för saker, JAG är emma och jag står för det. Jag skäms inte och jag är stolt över mig själv och den jag är. Du har ingen anledning att kalla mig hora och fjortis och allt vad du säger, jag har aldrig varit elak mot dig, du känner inte ens mig. Och du, vill du mig nått så kom till mig och säg det till mig då, istället för att skriva skit på internet eller snacka skit om mig till andra, dagisnivå bruden.

Dessutom är min Dea världens bästa, du har förlorat det bästa du någonsin haft.

2009-03-05 @ 17:49:17
URL: http://emmabrattstrom.blogg.se/
Postat av: Andrea Selin

Men lilla vän, jag har ingenting emot dig.. men när dea börja prata massa jävla skit om MIN kille som inte ens är sant så jag är tvungen att ringa till usa och för att ens få honom att försöka få mig tröstad. Jag kallar inte dig hora, jag trodde dea skrev E bara för att hon inte uttala sig (det har hon gjort förut..) Det är hon som har valt att förlora mig, hon har behandlat mig som skit (nu när hon har börjat umgås med dig, ingenting emot dig.. absolut inte.. för du är jättesnäll och gullig) men jag orkar inte med någon som ändrar sig efter personer (det har verkligen hänt förut, och det vet de flesta om..) och hon säger att hon vill träffa mig en dag, och sen när den dagen kommer så smsar hon två timmar innan vi ska ses att hon knappt kan ses en timme, hoppas du kanske kan förstå min sida också av att jag blir ledsen och sådär ? eller skulle inte du bli det? Dea har varit min allra bästa vän, eller det är hon fortfarande.. om hon nu vill ta tillbaka mig ?! men det här är inte första gången hon säger att hon ska göra andra saker, istället för att träffa mig och sen när jag som vana alltid kollar hennes blogg om hon har uppdaterar.. då hon har skrivit att hon gjorde något helt annat än att plugga eller träna som hon skyllde på att hon behövde göra istället för att umgås med mig.. hur tror du jag känner mig? ganska oviktig kan jag säga dig! förlåt för allt jag har sagt om dig, men jag ställer mig bara till försvars när hon säger att jag är liten och skit ?! även fast hon umgås med dig som är lika gammal :s jaja.. jag orkar snart inte kämpa för henne, jag ställer ALLTID upp för henne när hon behöver någon. men när hon gör saker som inte vänner gör, blir jag ledsen/arg och frusterad och vill få ur mig saker som inte är så lämpliga. i'm sorry .... lilldea finns nog inte mer, synd tycker jag. synd

2009-03-05 @ 23:49:06
URL: http://ddea.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag kan ju bara säga såhär, jag förstår att dina kompisar tröttnar på dig om håller på såhär. Först kallar du mig äckelhoe, fjortis och säger att du inte vill ha någonting med mig och göra. Och sekunden efter säger du att jag är jättesnäll och gullig och massa skit. Vad håller du på med egentligen? Jag förstår verkligen inte hur du tänker. Jag lägger mig inte i erat tjaffs för fem öre, men när du blandar in massa andra (mig och mina kompisar) i det här är jag tvungen att säga ifrån. Lös det här själv med Dea om du nu vill få det löst, du kommer bara längre och längre ifrån henne när du drar in hennes kompisar och kallar dom för massa skit, förstår du inte det?

Nej, jag förstår faktiskt inte det, för vet du varför hon behandlar dig sådär? Vet du varför hon väljer bort dig och inte orkar träffa dig? För att DU behandlar HENNE så jävla illa. Det är bara för dig att börja inse. Du har ingen självinsikt över huvud taget. Tänk ett steg längre så kanske du börjar förstå.

Skillnaden mellan oss är att du inte beter dig som att du är 93a, och du, du behöver inte ens jämföra oss två.

Nej det gör du inte, tänk dig för nästa gång istället så kanske det inte blir såhär.

Ja, det är synd, synd för dig.

2009-03-08 @ 00:55:36
URL: http://emmabrattstrom.blogg.se/
Postat av: Andrea Selin

Jag orkar inte med att hon HELA tiden blandar in min kille i det hela.. därför tar jag in dom hon har, er. Jag vet.. man ska inte sjunka ner på hennes nivå om hon beter sig, men när det handlar om B så tänker jag inte låta henne hålla på och säga massa saker. JAG behandlar inte ett skit dåligt, JAG åkte från min kille när HON mådde SKIIIIT och va med henne, jag vet inte om hon har glömt bort det eller inte vill komma ihåg det. Jag har ställt upp för henne MILJONTALS gånger, och sen får jag INGENTING tillbaka.. ingenting. Jag tänker inte kämpa för någon som behandlar och snackars så jävla mycket skit om andra när jag själv är med, för jag vet att hon snackar en massa om mig också. jag har bestämt mig för att jag inte orkar med kompisar som vill få mig att inse att hon har "bättre" vänner genom att säga att vi ska träffas, och sen komma på falska anledningar, JAG HATAR SÅNT. tänker inte förstöra eran relation, men tänk efter innan du litar på det hon säger, för hon säger massa jävla skit.

2009-03-08 @ 19:20:59
URL: http://ddea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0