finally friday

förlåt för sämst uppdatering. men jag har varit tvungen att plugga, kolla efter present med farmor till mig, umgåts med älskling hela kvällen igår och i onsdags så va jag ute hela kvällen, kom hem runt 23.30 och somnade på en gång jag hade kommit hem, superskönt.

men ni ska få veta hur helgen kommer se ut här nere.

Fredag - fika med Alicepalice en stund för att sen planera kvällen, drar väl ut kanske ?

Lördag - förbereda allt tills eftermiddagen då vi ska fira papi och mig, umgås nog med B på lördagkväll

Söndag - pluggdagen nummer uno ! ska försöka tvinga ut och gå eller något med mig, myyyspys


Och juste, på måndag fyller jag ju år.. så jag förväntar mig mååånga grattis. men nu ska vi packa ihop datorerna in i förrådet på skolan, kyss på älski

Kommentarer
Postat av: Cristian

Haha, men jag skämtar bara :) Varför skulle jag gå och avslöja att......



Haha ;)



2009-03-27 @ 15:10:06
URL: http://ichris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0