varje hjärtslag

sitter här och laddar in bilder från helgen och äter ben n' jerry-glass samtidigt som jag repeat-lyssnar på every heartbet med Kleerup ft. Robyn så hiiimla underbar låt. fick också ett samtal från älskling som inte hade svarat på si sådär 2 timmar och sa att han skulle på fotbollsträning, i detta snöoväder ?! VAFAN .. DET VA JU VÅR NYSS :o ?

men, ska fortsätta med att leta upp en bild på min köra farmor som jag lovade. annars kommer det komma upp en efter nästa helg, då det är firande av min& papis födelsedag som är den 30 mars, grattis till oss i förskott, ja då hela släkten kommer och firar oss och de kommer tas massa bilder, I know my whole (big) family


 
såhär har jag sett ut i helgen, på den vänstra bilden är det jag hade på mig i fredags och på den högra är det jag har haft på mig både lördag&söndag, mysigt och slappt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0