listor listor listor

Namn: Andrea Linn Modesty Selin
Tilltalsnamn: Andrea
Födelsedag: 30 mars
Ögonfärg: bruna
Hårfärg: ljusare och ljusare för varje frisörsbesök
Längd: stolta 1.66 cm
Höger/Vänsterhänt: Höger
Värsta vana: vägrar nysa ut mina nysningar
Stjärntecken: Vädur
Sko stlk: st 37
Är dina föräldrar skilda: absolut inte
Dina skor: ballerinas då det va vår i förrgår..
Dina rädslor: hatar och är livrädd för slutet av något
Mål för det här året: leva lycklig, förbättra mina betyg
Mest använda fras på msn: det är nog "haha" x)
Det första du tänker på när du vaknar: vad är klockan ?
Dina bästa kännetecken: alltid glad :)
När går du och lägger dig: när jag känner för det, men ty runt tolv ?
Bästa minne: oj, det finns en del
Favoriter Färg: alla tjejers favorit, rosa såklart.
Mat: SUSHII!
Djur: katt/hund
Glass: Ben and Jerry, gillar de flesta av dom
Godis: färg-glatt godis (a)
Sallad: ceasar
Bokstav: självklart A!
Nummer: 8
Tuggummi: extra ljusgröna
Helgdag: Lördag!
Årstid: Sommarn, eller typ försommarn. typ i maj ?
Tandkrämssmak: haha starkt är gott!
Radiostation: NRJ
Parfym: just nu har jag Lacoste - touch of pink 
Vad vill du bli när du blir stor: å jobba som ? mäklare i new york
Hur vill du dö: lycklig fast gammal, över 85 år iaf!
Vem av dina vänner är mest lik dig: skulle säga alice, vi klickar i allt
Vem är högljuddast: Sofie helt klart.. :p
Vem får dig mest att skratta: de flesta
Vem har du känt längst: Manda Selin
Vad är den bästa känslan i världen: Att vara kär
Hur länge tror du att du kommer leva: Jag kommar iaf bli över 85 år tror jag
Har du någonsin Varit kär: oj, självklart är det just nu :)
Rymt hemifrån: nej, men har försökt..
Föreställt dig ditt ragg naken: haha, har sätt honom naken (a)
Skolkat: Nja , inte medvetet
Sovit utomhus: hah, tältat ?
Gråtit i skolan: ja tyvärr..
Spytt i skolan: nejnej!
Gjort något riktigt dumt som du skrattar åt idag: säkert.. men kommer inte på nåt just nu.
Sett en död människa: halvt ? motorcyklist som blev påkörd från sidan och låg på marken. vet inte om han andades.. Druckit alkohol: vilken 15 åring har inte testat ?
Ätit sushi: om jag har, det är min favvorätt!
Varit på scen: haha, ofc
Snattat: Nej
Varit full: Ja
Retats: haha, men gud.. vad är det för frågor ? klart jag har.
Blivit nerslagen: nej det har jag inte
 Svär: fråga inte mig ? men jo det gör jag nog.. (måste sluuta!)
Sjunger bra: hhaa sjunger mest i min ensamhet.
Tycker att du är attraktiv: HAH, SJÄLVKLART..
Kommer överens med dina föräldrar: oftast
Gillar åska: lite mysigt med rätt sällskap
Spelar något instrument: nää, men har spelat piano
Äger en iPod: två faktiskt, en touch och en gammal nano
Går till kyrkan: Nej, om det inte är något dop eller bröllop ?
Dansar i regn: usch nej, men har gjort

This or that:
Pepsi/Cola: cola ffs!
McDonalds/burger king: BK
Choklad/vanilj: choklad
Jordgubbar/blåbär: gubbarna såklart
Kött/veg: Kött fifan!
Tv/film: tv, för filmer går oftast på tv x)
Adidas/nike: Adidas
Kinamat/mexikanskt: chines
Kakor/paj: pajj
MTV/VH1: MTV
Blind/döv: kan inte välja, vill både höra och se

Kan du:
Gå ner i splitt: hah nejnej
Skriva med båda händerna: på datorn eller förhand ?
Vissla: haha, ja
Blåsa en bubbla: inte med tuggummi nej x)
Rulla din tunga i en cirkel: yes  
Ha dina ögon i kors: ja, men får ont efter ett tag
Nudda näsan med tungan: ne, har mini tunga..
Dansa: hah, klart jag kan!
Äta vad du vill utan att oroa dig: japp

Vem var den senaste personen:
Du pratade i tfn med: B
Msnade med: lelle, emma, oskar och B
Du kramade: mamiii
Du skällde på: mandapanda

Senast du:
Skrattade: när jag prata med B.
Filmen du såg: slumdug millionaire
Tuggade tuggumi: yesterday 
Drog ett skämt: oj länge sen..
Sång du sjöng: hope and glory - måns zermerlöv

Random:
Hur många kuddar sover du med: 3 kuddar
Dricker du mjölk: nja, bara till te eller liknande
Person du hatar mest: behövs inte nämnas
Hur många signaler innan du svarar: haha det beror på vart mobilen ligger
Är du ett hälsofreak: dea <3 godiiiis
Vad är det värsta vädret: slaskigt
Lekte du med barbie som liten: meh of course !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0