läggdags

nu har jag kommit hem efter min låååånga dag. blev fika med Alice och co på baresso på nybrogatan, mysigt! senare begav jag mig till anglais för att kissa och smyga lite på pontus som jobbade idag. kom på mig själv om att kusinerna och linda kanske va lediga så jag slog en pling till ynglingatan och fick komma. kollade på let's dance där och blev hämtad av mami, så snäll som hon va. vi hämtade sen påväg hem upp papi som kom med bussen från tyresö och pkte hem. nu är vi alla tre hemma då manda är hos alexz.

nu ska jag försöka ladda hem någon mysig film, ge mig förslag kanske ? :)


här är en för tidig födelsedagspresent som jag har fått av mina föräldrar, så snälla som dom är. klockan kommer från tritoni och är köpt på dry lake i sturegallerian, superfin. tack m & p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0