taggad inför... en tom helg.

oj va mycket det blev igår. åkte in med tbanan som gick 11.17 mot stan, mötte upp B och vi åt på pizzahut där mitt på medborgarplatsen. efter det slank vi förbi lovestore och kikade lite där, han va tvungen att återvända till lektioner och skola medan jag tog en shoppingrunda upp och ner längs götgatsbacken, helmysigt i sol och allt. köpte en liten kofta och ett vitt behövande linne, skönt att ha köpt lite baskläder, pjuuh.

dansprovet gick super och jag kände mig iaf frisk för en gångs skull ?! gick ner till max vid fem och åt lite, sprang sedan in i en underklädesaffär och hittade min bikini för sommar 09, sjukt fin! iaf.. sprang upp till pilatesen och sen för att ha dansaerobics. kom hem cirka 21.10

nu idag bär det av till liljeholmen och till sthlms estetiska, näst sista dansprovet.. så vi får hoppas på bättre resultat från mig än vad jag gjorde förra veckan då jag också typ hade feber, stackars mig.

nu måste jag kiiiila,

juste, hemligheten kommer nästa vecka.. håll ut mina söta läsare

Kommentarer
Postat av: Louise

Spännande med hemlighet! :D





Puss!

2009-03-20 @ 13:00:03
URL: http://lowice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0