söndag

ojoj, jaghar haft fullt upp hela gårdagen + dagen idag. fick jättefina saker + sängsällskap på kvällskvisten, mysigt!

igår strax innan sverige-portugal matchen börjat sprang jag, Basse och Linda över med två sovande barn, Estrid la vi i vagnen och jag tog Mina i famnen. jag drack två stora koppar thé då de andra som är över arton tog varsin öl/glas vin. efter matchen tog jag älsklingen i handen och sprang hem och la honom i sängen. somnade halv 2 sommartid .

fick gå upp sjuuuukt tidigt imorse då vi va tvungna att åka förbi B's polare som bor här i skarpnäck och hämta lite grejer som han glömt. direkt därifrån åkte vi till farsta ip och släppte av min älskling. hem och sova blev det sen för mig och mami. vaknade upp vid 12.40 för att rusa upp och äta frukost. bestämde mig för att åka med till nybodahallen fast lite senare, så jag kom till hallen vid 14.45 och matchen började 14.50 manda och hennes elitlag spelade mot skogås och de förlorade ..

hem igen för att snabbt äta och sen gå bort till gymmet som ligger vid horisontvägen och köpa gymkort till mig som jag fått i födelsedagspresent för att sen hoppa in och sola i de underbara bra solariet, oooh.. i love it!

har precis tagit en paus från mitt mattepluggande, phjuuuh.. det är jobbigt att vara koncentrerad.

imorn fyller jag ju år, men blir nog ett inlägg till mig senare. pussar

 
 
  




sön(dagens) outfit, buketen jag fick av älsklingen och body sprayen jag fick av resten av fam Helge. de andra paketen får ni se laaater.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0