tröttmössa

jag håller på att fixa lite hit och dit med lite uppgifter som har kommit upp nu under kvällen. planera helgen & lovet, pratat med F som har uppfattat något helt konstigt etc. ja allt möjligt alltså, mitt pluggande ligger just nu lite åt sidan, som ni kanske märker eftersom, jag nu bloggar.

har lovat mig själv att gå och lägga mig tidigt, och tidigt för mig.. är runt 22.00, så vi hörs imorgon på morgonen tror jag. då jag nog är pigg som ett barn.

veckan som kommer, ser ut såhär än så länge:

onsdag (imorn) - skola till 15.00 direkt därifrån till gymet för att sen springa hem och plugga till matteprovet.

torsdag - matteprovet i skolan för att sen sluta vid 15.00, då jag tar mitt pick å pack för att gå hem och plugga innan jag måste åka tll H Sjöstad för att träna pilates och dansaerobics.

fredag - inlämningar ska in och jag ska argumentera inför min klass, på engelska. yippie.. men kvällen kommer nog spenderas med B tror jag, eller det ser ut som det just nu iaf.

lördag - kanske fika med stor ? för att sen ha en lill&mini-night med något skoj, får se vad vi hittar på!

söndag - blir nog ett pass på gymet för att sen bara slappa då det är lov veckan framöver, veckan 15.

kyss i pannan av överkänsliga dea


smygfotografen

Kommentarer
Postat av: f

du och dea vänner igen :O?

2009-03-31 @ 21:39:31
Postat av: Andrea Selin

vem är f ?

2009-04-01 @ 18:35:43
URL: http://ddea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0