måndag

sitter med tårar rinnande på mina kinder då mamma läser en av hennes vänninors blogg där hon skriver om att hon har gjort ett gravtest och det har blivit negativt.. hon har åkt ner till danmark och stoppat in två befruktade ägg i sin livmoder och vill bli gravid. stackars liten.. hoppas på det bästa!

med mensvärk så jag kvider tog jag mig till skolan och gick så snällt i hela dagen, fick dessutom reda på att flera uppsatser skulle vara inne tills nästa vecka, då också jag har en mattediagnos att göra. så kommer nog förvändla mig till en liten pluggis den närmsta veckan, suck alltså.

har mensvärk så jag är febervarm, yippie.. pratat också med C om partyy, men hon skulle ringa efter hon hade gymat, och snacka vidare om det, så ja vi får hoppas på det bästa, annars får jag smöra mig in hos F, jaja det ska nog inte behövas.. eller hur C ? ;)


 
hade beslutsångest när det gällde kläder imorse, så jag tog på mig favvotröjan den är mandas egentligen, höhö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0