1 maj

kvällen igår slutade jättemysigt. men den började ännu mysigare, efter all stress och så, så skjutsade pappa mig till högdalen där jag mötte upp B för att handla de sista grejerna till maten. gick hem med en fryspåse med tomater och ett gräddfilspaket. kom hem hit och myste mycket med baby. tiden rann iväg och vi hoppade in i duschen för att sen börja göra iordning maten, älskling hae bestämt att det skulle bli Tacos, så då fick det bli en jättegod middag med mat och tända ljus (även fast det va ljust och man inte märkte ljusen, så är det ju ändå en symbol för lite romantiskstämmning) med älsklingen.

efte många småsura sms, missade samtal så negav vi oss till högdalen för att möta upp de andra, tog bussen till Jonas för att hämta upp honom och för att sen åka vidare. åkte direkt till hornstull och insåg att det inte va någon idé att kämpa sig in när polisen stod i nerförsbacken påväg ner till Tanto. Vi gick bort till långholmen och spenderade resten av kvällen/natten där för att sen frysa sig bort till Amanda, så jag sprang upp och fick en kisspaus påväg till tunnelbanan påväg hem, ett stopp i slussen och åt en liten hamburgare för att sen vänta på hagsätratåget som vi precis hade missat. vi var hemma efter 2 någongång men jag var glad att jag äntligen fick lägga mig ner i en varm säng och somna brevid världens bästa.

ska borsta tänderna nu, ta bussen till Alice och sen spendera resten av eftermiddagen med henne, om inte kvällen. pusssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0