3/5 får bion

förhandsvisningen var bra och dessutom fick man sig en prommenad bort till kungsan, storis har sina anledningar, höhöh. mycket catch up talk och det gillar vi, den lilla oskyldiga dea som jag först trodde att hon var, är nog inte speciellt oskyldig längre, nu när man får höra ett å annat, hah.

men kollade sista delen av aik-dif på tvn och sen dess har jag legat i min underbara säng. den jag knappt kommer få sova i på ett tag.

nästa vecka drar jag &min störda klass till gotland och röjjer runt i Visby 25-27 maj, ska bli så himlans roligt! fast utomlands hade inte suttit fel, men har man inte tillräckligt med pengar, så får man köra på plan B

nu ska jag bara ner och få i mig något, har inte ätit riktig mat sen lunch, yippie.. jag lyckas alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0