4/5, 2morrow är det min turdag

nu ska jag krypa ner i en säng full av kuddar, två täcken och en sjukling.. älsklingen är här pga massa anledningar, men en av dom är att han har sovmorgon och han är skyldig mig att gå upp med mig då han har sovmorgon eller är ledig.

men nu ska jag pussa på honom och säga godnat och hoppas på att jag somnar såfort som möjligt, ja det är ju np imorgon och failar jag.. är jag dödens.

juste, när jag var i stan och var klar hos frisören så ringde jag Linda och frågade vart de var och hon sa att dom var hemma på ynglingagatan inom 20 min, då. så jag tog med mig min tjockisväska och sprang ner till tcentralen och tog tbanan till odenplan och missade bussen precis.. så fick gå hela nortullsgatan bort till dom. en jätteglad Estrid hoppade in i min famn och när jag gick tillbaka mot köket där hemma så fick jag syn på världens gulligaste leende, såklart var det mitt gudbarn som sken upp och blev jättegenerad när jag kom och pussade på henne och kramade på Linda. spenderade någon timme med dom och sen åkte jag och tajmade B & A som hade varit på dif-gais på stadion.

men nu säger älskligen att vi ska sova, nattiiiiiii !!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Fin blogg du har!

Blev det en bra tur dag?

2009-05-05 @ 20:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0