älskade sthlm

nu sitter jag här, helt nyvaken i älsklingens rum. kom hem till skarpnäck 21.00 men mamí skjutsade bot till högdalen, innan hon var tvungen att skynda sig in till stan och hennes jobb. såklart så lyckas jag pricka in att komma hit mitt i CL-finalen mellan Barcelona - Man United, och eftersom man har en fotbollsnörd till pojke, så blev det att så snällt kolla vidare på sista minutrarna av första & hela andra halvlek. sen bar det av till donken för att försöka få tyst på min störda mage, som förövrigt skriker såfort den är hungrig. åkte hem sen för att somna i den sän jag älskar att sova med, för man har alltid sällskap när man sover i den, prova ska ni få se ! eller nej förresten, ni får inte !!!

jag har ju somsagt halvdag idag, och jag tror att det står kemi & labrationen som vi måste göra för att testa om de ska införas Nationelltprov i NO, haha skjut mig. jag suger på labrationer... tråkigt nog! Efter vi har slutat vid 12.00 så kommer jag springa hem och skriva ett inlägg om våra fantastiska 3 dagar på gotland, me likeiii

Nu väntar en överraskningsfrukost som B håller på med där uppe, även fast jag vet vad han håller på med, för han försa sig igår.. så uppskattar jag alltid överraskningar. hörs sen vid ett kanske, pussar


valborg, 7 månader & 15 dagar, <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag ska prova..!

2009-05-28 @ 19:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0