en dag på stan

nu har jag precis ätit upp min redia-frukost, gröt.. mumsigt.

idag är min svenska/spanska-lärare sjuk, så då blir det att kolla film hela dagen,l (eller halva, det beror på hur min eng-lärare planerar när vi ska få gå för dagen) ska bli otroligt skönt! ville verkligen inte gå upp ur sängen imorse.

gårdagen spenderades hos kusinerna, eller först åkte min älskade bästis till skarpnäck & mötte mig, då jag va en segiiis. sen åkte vi till hötorget, hälsade på papí & sen gick vi bort till odenplan. skönt med lite friskluft, särskillt i stan med massa underbara lite smålyckliga människor som går upp&ner längs drottninggatan. vidare hem till VB för en vilostund medan han plockade iordning sina träningsgrejer och sen bar det av ut. ringde farmor & var snabbt på buss 2 påväg bort till L&E. åt och kollade på sveriges bidrag i semifinalen, sen tog jag farmor i handen och sprang ner till bussen & sen tunnelbanan när vi var på odenplan, tajmade såklart skarpnäck'ståget med marginaler, me like!

Idag blir det att träffa storis efter skolan & sen blir det kanske att jag åker till hemlig också, who knows ? ciao

Kommentarer
Postat av: Sanna

Svar: Jodå, det är bara bra med mig. :)

2009-05-13 @ 16:03:11
URL: http://ssjolund.blogg.se/
Postat av: Maria

Joo bara fint här..=)

Vad gör du idag då?

Kram

2009-05-13 @ 16:55:57
URL: http://gossimia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0