en trött dea

sitter här hos älsklingen och har precis ätit 4 små mackor med gurka på, min specialite ;)

på dansuppvisningen var alla jättesöta och såklart så hade jag med mig blommor som jag skrev om igår, lite rosa/röda. tog sedan med mig mitt älsk bort till centralen för att möta upp Charlie för att köpa två tröjor hon sålde via sin blogg. fick vänta på tbanan hem hit ett tag på gullmarsplan, men med B så spelar det ingen roll, för med trevligt sällskap går det ju aldrig fel.

ikväll vet jag inte hur det blir, förmodligen ska vi vara här hos B och kolla på film med liten. eller så hittar vi på något annat bus, ni kanske har några föreslag ?

nu blir det mys med pojken, puss


Kommentarer
Postat av: Charlie

Sv: Jag bor i Järfälla, dudå? :)

2009-05-09 @ 13:13:19
URL: http://charliewandel.blogg.se/
Postat av: Johanna

Kan du inte lägga upp bilder på tröjorna du köpte? :) kul att se! Ha en trevlig dag, kram

2009-05-09 @ 13:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0