förhandsvisning

godmorgon på er!

Idag är en bra dag. första dagen vecka 21 & det är sol (eller det va sol nyss..) å nog inte så kallt för den delen. idag börjar skoldagen med ett spanskaprov som jag hoppas att jag ska klara, kom på att jag va tvungen att börja plugga i torsdags usch kill me men det ska nog gå great. senare på dagen blir det eng, matte & idrott (ute). sen bär det av hemmåt för att fixa det som ska fixas, då jag sen måste ta mig in & möta upp Storis någonstans i stan. för att sen traska bort till biografen Park för att kolla på en förhandsvisning av filmen Bröllopsfotografen som är gjord av Ulf Malmros för att sen få ett papper där vi ska skriva vad vi tyckte om den osv.

men, nu ropar badrummet efter mig. kyssar



smygfotografen Dea, höh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0