gotland dag 1

i måndags vaknade jag med massa spritter i bena och sjöng mig pigg. packade ner allt och trippade iväg bort till ica för att möta upp resten av sams. under bilturen pumpade vi låtar från radiokanalen nrj och så helt plötsligt var vi framme, mitt ute i.. ingenstans. vi var där 10.00 men båten gick inte fören 11.05

båtresan var såklart långtråkig, men vi hittade tillslut upp till deck där det fanns ett ställe där det var lä. solandes låg vi där ett bra tag. tills vi äntligen närmade oss gotland och visby hamm.

lämnade in alla väskor i en bil som körde bort allt till semesterbyn Gustavsvik där vi skulle bo. hämtade ut alla cyklarna och trampade 3 km bort till våra stugor i semesterbyn gustavsvik.

vi bosatte oss i stugorna efter väskorna hade kommit, och såklart fick vi den bästa stugan, lovely!efter grillningen så drog vi SAMS oss bort mot visby city och myste i en park innan vi åkte tillbaka hem. jag somnade ganska tidigt, medan de flesta satt uppe tills solen började gå upp.










Kommentarer
Postat av: manda

VAFAN DEA :@ ta bort muppbilden på mig.. -.- <3

2009-05-31 @ 23:58:52
URL: http://mjcs.blogg.se/
Postat av: ellen

fan va fult hår du hade på bilden, hahah :)

2009-06-14 @ 15:03:16
URL: http://eswalander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0