gotland dag 2

trött som jag är på mornarna så vinglade jag upp och skulle kissa. såklart så står alla i mitt hus och kollar på mig samtidigt som min lärare öppnar ytterdörren just när jag springer förbi occh ska i på toan för att hinna akutkissa (jag har världens minsta kissblåsa..).

dagen börjar med en rejälfrukost och sen bar det av till visby city för en shoppingrunda. det blev det också, både jag och manda tömde våra konton, så det blev två samtal till mami om att vi behövde mer pengar för att överleva.

vid 18.00 samlades vi vid turistcentret för att gå en guidad tur i västra delen innanför muren. efter det blev det käk och jag trodde jag valde det bästa, fast jag tydligen inte gjorde det. lövbiff, potatisgrattäng och bea, det va den äckligaste lövbiffen jag ätit.. tyvärr.

väl i gustavsvik blev det massa mys ute, vi bestämde oss för att gå en liten promenad runt området (fast utanför) och såklart stötte vi på våran lärare som av en händelse gick ner för att prata i telefon. två av klassen försvann och alla blev oroliga, men tillslut kom de tillbaka och det dom hade gjort, var att "diskutera dödstraff" då vi itne trodde dom för deras ryggar var fulla av nyklipptgräst (alltså de klippta gräset) .. ja ni fattar ?

jag och sif somnade strax därefter då vi låg i våra sängar medan de försvunna kom tillbaka och när fnitternerverna hade lugnat ner sig så slocknade både hon och jag.










Kommentarer
Postat av: M

fett fin bild på dig och Seffi! :)

2009-06-03 @ 01:41:26
URL: http://rudolfssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0