I love him



en pärlplatta kanske inte beytder så speciellt mycket. men när man ser pojkvännen sitta och kämpa ihop denna pärlplatta som jag tagit kort på, blev jag helt varm i hela kroppen. HALLÅ ?! .. grabben är 18 år och sitter och gör en pärlplatta till sin 2 år yngre flickvän som gjorde ett litet hjärta (med pärlor) till honom. jag har inset att ålder nog inte spelar någon roll, barnslig kan man vara oavsett ålder. fjantig som jag är vågar jag nog inte erkänna det själv, jag kan inte göra fula miner/grimaser eller sånt någon gång.. det är något som får mig att känna mig liten, och det är något jag inte vill. eller fatta mig rätt, jag älskar barnsliga saker, men att göra dom är jag osäker på om jag vågar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0