Manda Selin

Jag vet inte vad som hänt, men jag vill inte ha det såhär. jag vet att jag borde skärpa mig, men jag bryr mig ju bara. vill inte att du ska vara ledsen och så, du är ju trots allt min lillasyster och det har du alltid varit. bilderna på oss när jag klättrar på dig och försöker pussa på dig, remember ? Så vill jag alltid kunna göra, jag hatar hur våra relation ser ut nu idag.. hoppas du någongång kommer läsa det här inlägget, I miss you, like hell ! känner mig ju så ensam utan dig.


på en restaurang i USA, Kalifornien.. påväg ner till LA. det var våran resa!

Kommentarer
Postat av: manda

gulligt inlägg, det värmer.. vill inte ta upp massa här i din blogg så vi kan prata senare<3

2009-05-28 @ 13:41:08
URL: http://mjcs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0