molningt men varmt

nu har jag precis duschat här hos B, ska strax åka in till stan för att möta upp Elin för en fika, tror jag. annars åker jag hem och bara tar det lugnt med lite plugg.

gårdagen bestod av först jobb i 8 timmar, för att sen springa ner till tbanan som jag precis missat men iaf ta mig bort till högdalen och hem till älsklingen för att äta jättegod mat här med hans föräldrar. kollade på robinsson, sprang bort till filmkedjanoch köpte godis för att sen bestämma oss för att åka bort mot örby skolan och hem till chrickes syrras lägenhet där fyra lite lulliga människor satt och hade roligt. kom hem vid halv 2 och somnade i B's famn, som jag alltid vill göra.

jag måste bli bättre på att uppdatera och skriva mer om någon nish-variant, men mer om det ikväll.. tror jag att det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0