myspys

sitter med B och pratar med Isabella som lägger pärlplattor. vi ska strax byta om och gå ut för att njuta av det härliga vädret.

igår kom dom vid 5 och hämtade upp mig, för att sen åka mot norrtälje och sen yxlan. blev ett stopp på donken för att äta och stäcka på benen. kom fram hit runt 20.00, tog en promenad ner till stranden för att kolla hur det såg ut och mysa av solnedgången, hur myigt som helst. kan man verligen tro att jag älskar att åka bort ifrån storstan och sthlm ? jag som älskar att vara i stan, är i stort sätt uppvuxen där, då jag var farmor och Lindas svans, haha.

men nu väntar solen, för jag ska iaf få lite färg här ifrån, annars har jag failat...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0