need 2 sleep, good night

nu ska jag bara måla naglarna lite och sen ska jag bosätta mig i sängen med båda häftena och traggla in allt skit. vet nån vad en Valthorn är ? nä precis.. ingen, men det ska jag kunna tills imorn. hahahahaha !

Kvällens humör: trött som en griiis
Kvällens borde: plugga meraaa
Kvällens frisyr: ruffsigt men utsläppt
Kvällens klädsel: jeans gt blus kappahl
Kvällens accesoarer: örhängen & från å med igår ring
Kvällenssmink: förstört av tårar
Kvällens bästa: godiset!
Kvällens sämsta: tas inte upp i bloggen
Kvällens köp: goooodis från FK
Kvällens sysselsättning: vart med namnen där uppe.
Kvällens låt: hey there Delilah
Kvällens planer: måla naglarna, plugga & sen sova
Kvällens materiella vill ha: en flygbiljett till paradiset
Kvällens längtan: jag vill ha sommarn, nuu
Kvällens fundering: varför just jag ?
Kvällens beroende: muuuusic!
Kvällens middag: lunch/middag kl 16.30 - fisk, potatis & sås

går på den sista energin just nu, behöver sömn. natti på er.



såhär fina är blommorna utanför min port, lovely
 
jag älskar dig Sebastian Helge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0