pluggpluggplugg

sorry .. men jag har inte tid. jag har massa plugg och det prioriterar jag. imorgon efter skolan kommer inlägget om resan, efter det så slänger jag på mig nått sött och åker och möter B för att gå ut och äta med honom. ska bli supermysigt. bara han & jag, längtar som faen efter honom ju.. även fast jag var med honom för 10 timmar sen. han är just nu påväg till råsunda och solna för att sälja öl/godis/läsk åt alla aik'are som hejjar fram sitt älskade lag. jag själv står just nu i ett svårt val, pojken vill göra mig till dif'are medan papí vill ha kvar mig som hif'are, svårt val, för båda männen är de som betyder allra mest.

nä nu väntar musikhäftet, wish me luck!


kändes lite som att vi var utomlands ibland,
eller så drömde jag bara just den sekunden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0