saturday

sorry for bad uppdatering.. men jag har haft fullt upp. imorgon kommer bilderna från hela veckan, allt om gotland, och ett inlägg om hela helgen. 

har spenderat dagen med älsklingen tills det var dax för honom att gå och gyma vid 13.45 , ringde upp mamí & bad de komma och hämta lilla mig bland massa folk i högdalen. stötte även på Ello, manda spelade handboll med henne för ett tag sen, kul att se henne. saknar lite alla spårvägentjejooor. de kom och hämtade mig och vi åkte hem, satte på mig bikini och pumpad spice girls låtar med papí på balkongen, lovely!

linda ringde när hon svängde av nynäsvägen, så jag slängde på mig alla kläder och väskan på axeln och sprang ner för att möta upp dom och hjälpa henne in med båda barnen. även ett gående gudbarn, finally.. vad vi har väntat på de första egna stegen.

åt massa god mat, blev en trerättersmiddag med trevligt sällskap.

nu väntar ett sms från B och en tjatande linda som vill ha sällskap på balkongen. mysigt har vi där ute.

så.. vi hörs 2morrow. me loves you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0