saturday

ojojoj,det blev ingen bloggtid igår. och idag hann jag verkligen inte tidigare. barnkalaset är done  ! och fiskdammen var väldigt uppskattad.

nu väntar vi in de andra, alltså släkten och gudbarnet har inte sovit en blund. så hon lär väl slockna snart, synd för hon ska ju firas tillsammans med hennes storasyster Estrid.

kvällen spenderas här, eller det är vad jag tror. annars får jag nog med mig någon ut.

Morgondagen kommer bestå av redovisningsträning + spanska pluggande men jag ska faktiskt också hinna med att träffa Mini, min Alice som har varit på Mallis denna vecka. mycket catch up talk med henne, me liiiiike !!


Kommentarer
Postat av: MALIN - Amor Vincit Omnia

SV: thanks! :) det är bara bra med mig, hur är det med dig?

2009-05-17 @ 14:13:45
URL: http://malinsundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0