sminka mig ?

precis ätit upp frukosten och ska in och trängas med mami ó sis i badrummet, ska föra mitt hår & fixa luggen också. ska vara utanför kyrkan 10.45 och är nog ute ur den kyrkan vid 12.20 .. jag vill inte, har varit på en redan och då var det lindas pappa som hade dött och (såklart var det jag som grät mest, förstod inte varför, men tänkte nog mig att det var min pappa som låg i kistan..) då hade vi åkt enda upp till färila, där vi egentligen skulle ha begraft gmorfar också.. men det blev här i sthlm/skogskyrkogården istället.

ska möta upp B vid 15.00 för att umgås med honom & pussa på honom. första pussen som flickvän i 8 månader, gaah jag kan inte släppa det där med att det är 8 månader idag och att det verkligen är det, I can't belive..

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja verkligen..

hur e läget med dig idag?

Kram kram

2009-05-15 @ 10:29:29
URL: http://gossimia.blogg.se/
Postat av: Emmeli

sv: tack så mycket!

din var endå snyggare:)

2009-05-15 @ 12:57:52
URL: http://efplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0