stan på 2 timmar

jag åkte ju in till stan för att möta upp Elin och kolla lite, eftersom jag jobbade hela dagen igår så har man fått lite shoppingspengar, och det gillar jag. så jag fick hem en blus, en leopardfärgad-blus som är hur söt som helst, only 149 kr på H&M. Vi hann också med en fika också, för mig blev det svartvinbärs festis och Elin tog en citronkaka variant, tror jag.

nu på tbanan kollade jag vad min barndomsvän Ida (som jag förövrigt inte har träffat på år och dar..) gjorde och då skulle hon repa med bandet men att jag gärna fick komma, så efter maten sticker jag dit och socialar mig massor innan jag måste hem och sova in lite timmar som behövs ta igen pga förtidig uppstikning igår och inatt blev det ganska sent, för mig iaf.

nu ska jag måla om mina naglar så att de är fina tills imorgon, myyyyspys.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin bild :)

2009-05-03 @ 22:28:15
Postat av: D

Fin bild :)

2009-05-06 @ 23:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0