tagen av Andrea

Är: Alltid den gladaste
Ger intryck av att vara: Snäll och social, pratglad helt enkelt
Mår: Sisådär, är trött
Ska: Packa färdigt, får paniiik
Har: Världens bästa pojkvän
Bör: Äta, inte ätit riktig mat på hela dagen
Kan: Bara flörta med vänster'ögat

Blir glad av:
Söta ord/sms
Vill ha: Pojken vid min sida livet ut
Skulle vilja: Åka utomlands i sommar, helst med den bästa
Tycker om att: Kärlek & värme
Drömmer om: Bättre betyg
Längtar till: Sommarlovet & den dagen vi flyttar från skiten
Fasar inför: Saknaden efter älski, kommer inte klara mig
Har ett brinnande intresse för: Dans & kärlek på högsta grad

Bryr mig om: De som visar att de bryr sig om mig
Trivs med: Pratglada, osociala & blyga gillar vi inte.
Bor i: En etagevåning i söderort
Klär mig gärna i: Tights & någon fin blus, även jeans går bra.
Dricker gärna:  Vatten & chailatte
Lyssnar ofta på: Det som spelas på nrj
Läser: För sällan, måste börja bli läslus igen.
Nu: Packar inför gotlandsresan, here we come

Arg på: nothing ? varför lägga tid på det.. ?
Stolt över: Det som alltid blir bra
Rädd för: Ingenting just nu
Lycka: Älsklingens famn
Äter: Nästan inget, lever på frukt.
Sover: At the night
Dansar: Ohjaa, kan inte sluta röra mig
Lever: För att vara lycklig dag in & dag ut

VILKEN SIDA TYCKER DU BÄST OM HOS DIG SJÄLV?

Är ett socialtmirakel

...OCH VILKEN TYCKER DU MINST OM?
Kan bli arg för ingenting, irriterande som bara den

DITT LIV HAR HITTILLS VARIT...?
Underbart, även fast vissa stunder kan man stryka över


VILKEN ÄR DIN STÖRSTA PRESTATION?
Alla dansprov jag gjorde i mars 2009


VEM ÄR DIN STÖRSTE FIKTIVE HJÄLTE?
Modesty Blaise


VILKET ÄR DITT/DINA MOTTON?
"Titta inte bakåt i tiden, det är framtiden vi kan ändra på"


VAD HAR DU PÅ NATTDUKSBORDET?
Väckarklocka, lampa, fotoram, toffsar, små mynt & ett läppsyl


NÄR TVIVLAR DU?
Inte alls ofta !


NÄR KÄNNER DU DIG STOLT?
När jag lyckats med någonting


VILKEN SKIVA ÄR MEST NÖTT I DIN SAMLING?
Spotyfi sköter det dära

VAD GÖR DIG FLY FÖRBANNAD?
Orättvisa, det gör mig argare än argast


VILKET DRAG FÖRAKTAR DU HOS ANDRA?
Oärlighet

VILKEN ÄR DIN HEMLIGA LAST?
Oj, den vet inte många om..


VILKET ÄR DITT KÄRASTE MINNE?
Det finns massor, men känslan när det blev d<3b var helt otroligt


VILKEN ÄR DIN MEST ÄLSKADE SAK?
Sak ? det är nog mobilen& ipoden


NÄR DU BLIR RIKTIGT SUGEN PÅ NÅGOT, VAD VILL DU HA DÅ?
Pussar, pussar, pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0