mystiska ddea ? eller ?



att folk ibland frågar om jag kommer från utlandet det är något jag tar som en komplimang ibland, och ibland inte. Även fast det är väldigt annurlunda att jag får höra att jag ser ut att ha rötter nere i mellaneuropa, fascinerande egentligen. i like it. juste, ni som inte känner mig eller bara vet om vem jag är har ju inte fått det klart för sig att jag är expert på det man kanske inte tror om lilla mig ? jo att jag är duktigt på sex. jag har vuxit upp i en familj där mina föräldrar berättat hur barn blev till enda sen jag knappt kunde läsa. min favvobok var ett tag och är nog det fortfarande ett barn blir till som ett par män/kvinnor skrivit, fantastiks bok verkligen. om det är något jag skulle kunna jobba gratis för så är det att åka runt på olika skolor och föreläsa om hur sex egentligen går till, och att det inte bara handlar om att man ska göra kvinnan gravid och hjälpa samhället med att skapa en ny generation som man har sex. utan att det egentligen går ut på att man ska ha så skönt sex som möjligt. jag tror att det är viktigt för er alla att veta att jag är en sån skruvad människa som hatar skolan, men älskar att prata om sex. sex överhuvudtaget är ett mysterium, för det kan både vara skönt och göra ont på samma gång, om det är något jag verkligen älskar så är det att bevisa saker som människor inte tror att jag kan göra. jag menar, när man hör att ens älskade säger - "esteter har ingen framtid" och det jag brinner för är dans och det jag verkligen har drömt om är att ha dans på schemat, så blir jag lite fundersam. då jag tänkte söka till ett mediaprogram på gymnasiet. men nu i efterhand står jag för att jag valt det jag valt, och det är att gå danslinjen på St: eriksgymnasium och kunna dansa varje dag. jag behöver det för att kunna orka. tillbaks till ämnet jo att man kanske inte tror att jag kan stå framför en högstadieklass och verkligen berätta om hur det går till, hur de två olika könsorganen ser ut och så. ibland är jag en blyg tjej, men oftast är jag väldigt på och såfort det handlar om ett ämne jag brinner för, så kommer de andra i disskusionen inte ha en chans mot mig. jag älskar det

ohherregud, det skulle bli ett kort inlägg om något ni inte visste, men det blev ett brev istället. men en paus i pluggandet behövdes. nu ska jag plugga in massa olika historiska epoker i klassisk musik, önska mig lycka till. det behöver jag verkligen. om jag får mvg på provet, så går jag ut med mvg i musik, lycka !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men är du hel svensk? :)

2009-05-28 @ 21:22:53
Postat av: ddea

nja, halvnorsk ;)

2009-05-28 @ 21:40:23
URL: http://ddea.blogg.se/
Postat av: J

jag är helsvensk, men har träffat folk som trott jag typ är turk.. känns bra!

2009-05-29 @ 00:38:37
Postat av: Anonym

kan inte du skriva om sex ? :)

2009-06-04 @ 20:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0