sommarn börjar närma sig

förlåt förlåt förlåt, jag har verkligen inte haft tid idag. sprang och solade direkt efter skolan och sen var jag tvungen att ta mitt pick ó pack för att möta älsklingen på gullmarsplan. han hoppade på min tbana och vi åkte till rådmansgatan för att promenera längs sveavägen bort till hötorget och hälsa på papsí på jobbet. hann även springa in på gt, mq & hm. två vita linnen och ett par ljusblåa shorts fick följa med mig hem, från hm.

åkte sen mot högdalen och hem till B, sprang tillbaka till högdalen för att köpa godis och paprika. hem till B igen och äta tacos, muuuumsigt ! har mest suttit ute på deras veranda och pratat med B & C om allt möjligt för att sen spendera lite mysig tid med B i sängen medan I satt och spelade sims, alltid lika trevligt med hennes sällskap. ungen är helt underbar!

senare ikväll blir det att kolla på da vinci koden med min älskade för att sen lägga oss någorlunda tidigt. ska upp ganska tidigt för att fira att Högdalen fyller 50 år med att kolla på när Måns uppträder på scenen utanför kyrkan som jag och B såg när det dom reste när vi var i högdalen en snabbis. puss



i norge på äldsta kusinens landställe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0