fredag 8 maj

Hej allihopa !

Jag har nyss vaknat upp och är superpigg. Här sitter jag med cosmopolitan som jag läser samtidigt som mina mackor är i brödrostaren, är sjukt hungrig.

även fast jag är sjuk... så funderar jag på att kanske dra med mig någon till typ nacka forum eller skhlm, är otroligt sugen på att se hur de "galleriorna" ser ut då det går massa reklam om de, båda två. Mammsen ska jobba.. annars hade jag tagit med mig henne på en liten shoppingrunda där. ändrade planer: Alice smsade mig alldeles nyss och frågade om inte jag ville ha myskväll med henn, och självklart vill jag det ! Ska även försöka få med míg henne till typ Nacka Forum och fönstershoppa, me like !

men nu ska jag äta upp mina mackor, hörs laaater !


Kommentarer
Postat av: marie

Aa! Fin blogg :D

2009-05-08 @ 15:10:44
URL: http://missmarissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0