sunday

Ni som läst denna blogg ett tag, eller bara känner mig. vet ju att jag är halvnorsk, mamí är helnorsk så då blir det flaggning såklart. men jag har knappt varit hemma idag, så för 3 timmar sen kom jag hem och pussade på min mami och viftade lite med norska flaggan. Jag är en otrligt stolt Norrman och skulle egentligen velat åka upp till skansen och kollat vad som pågick där uppe på berget, men hade inte alls tid.




Dagen har bestått av massa trevligt sällskap. först ensam hemma hos B med solning och frukost, underbart! för att sen mellanlanda hemma här och lämna/hämta lite grejor, för att ajg sen skulle begé mig mot stockholms innerstad och möta upp Alice. Gustaf mötte vi upp i gallerian för att gå på jakt efter en kuvertväska. tillslut blev det två från gina, då tjejen inte kunde bestämma sig, typiskt tjejer! pussande på min älskling blev det också i 4 omgångar då vi gick om varandra och han & hans co lämnade ett läppbalsam som jag glömt tidigare på "morgonen".

denna vecka kommer vara great!

Måndag: skola 09.30-16.00 , kvällen kommer spenderas på biografen park, förhandsvisning med AF!

Tisdag: skola 09.00 - 16.00 till Fam Backteman för att gratta Estrid som fyller 4 år den 19/5 (tisdag)

Onsdag: skola 09.00-15.00 direkt hem och packa för att åka till B & umgås med honom tills jag + fam Helge åker till deras land och spenderar några dagar på landet, ohjaa.. vad det behövs. bara få spendera massor av timmar med den mest älskade människan i mitt liv just nu (förutom min mamí)

Torsdag: not home, nås på mobilen!

Fredag: hemmåt ser planerna ut & det ser ut som att det blir parmiddag denna fredag, men vi får se..

Helgen: är inte planerad än, men det kommer väl upp något ju längre veckan går.

nu blir det plugg för hela slanten, puuuuuss

Kommentarer
Postat av: hanna

sv: åh, tacktack och verkligen detsamma du!

jag håller dock inte med dig, jag tycker verkligen att det var rätt låt som vann. vilken röstade du på då ? <3

2009-05-17 @ 21:06:09
URL: http://hannag.blogg.se/
Postat av: Michaela

tack! :)

åhh så pass, kanske ska ta oc testa hem en sån då :D

2009-05-17 @ 21:26:01
URL: http://mejx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0