söndag = packdag

nu har jag fått lite tid över till att blogga och göra en liten lista som måste göras innan imorn klockan 11.05, då båten går mot gotland, det ska bli superdupermysigt !

idag - 24/5
- plocka fram alla kläder som ska med
- följa med B till bussen
- när jag väl är ute, så smiter jag in och solar på flex
- måla naglarna
- kolla på GA-avsnittet som jag spelade in, då jag var borta i onsdags
- kolla på filmen step up 2
- sova tidigt, för det blir en tidig morgon imorn.

imorgon - 25/5
- vakna & packa ner de sista packningen
- gå bort till sofie & hoppa in i deras bil tsm med resten av sams

nu är det inte långt kvar av nian, gud vad jag längtar tills den 12/6


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka är dom här två??

2009-05-24 @ 18:38:54
Postat av: dea

jag och sis 1996

2009-05-24 @ 19:57:41
URL: http://ddea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0