prommenad med AF

tidigare.. innan jag va tvungen att steka pannkakorna: nu sitter jag hos B och ska strax lägga mig i sängen och ta en powernap då jag inte mådde bra tidigare idag. en av lärarna konstaterade att jag hade feber. men med massa tabletter i mig så klarar jag mig iaf tills jag kommit hem ikväll.

fast nu gör han lite extra pannkakssmet till mig då de två bröderna åt upp alla pannkakor innan jag ens hann tänka klart, höhöh.

update: Nu har jag ätit färdigt! men idag så blev det så att vi slutade som vanligt, fast skoldagen avslutades med en gråtandes lillasyster då inte en viss person är snäll mot henne. traskade hem, åt mammas goda köttfärssås m. spagetti för att sen skynda mig till bussen som gick mot juliaborg där storis satt och väntade. blev en prommis från juliaborg med en vilostund på Helgestavägen's busshållsplats där vi pratade minnen, så himla roligt. miss u my idol.. vidare gick vi bort mot högdalen för att ta bussen bort till anneboda för att möta upp camilla. tog sedan bussen hit och landade här.

Hur blir det med säljning av kläder här på bloggen då.. var det några som ville köpa nått ? puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0