sammanfattning

ojojoj, förlåt igen. gud vad kass jag är på att uppdatera.

det jag faktiskt har hunnit med är ganska mycket på två dagar, men ni ska iaf få en överblick på det.

- fått färg på näsan
- fått ett till tecken på att världen är liiiten
- åkt hem mot sthlm
- varit hemma en pyttestund
- varit på närakuten då mamí var orolig
- blev friskförklarad
- åt middag, romantisk middag med B
- duscha & gjorde mig iordning hos B
- spendera kvällen med B & hans kompisar
- vaknat upp med den mest underbar person som finns
- kommit på min enda fetish och det är att fixa naglarna/NAGELLACK


italy 13/8-21/8 2007, rome
bilden har ingenting med inlägget att göra, men minnen väcks när jag ser denna bild, så det fick bli den.

nu blir det att planera kvällsplanerna. troligtsvist blir det en hemmakväll, då jag inte har varit hemma och tagit det lugnt på väldigt länge, och det behöver jag. så lördag + söndag blir det vilodagar. innan det bär av till gotland, yiiiiha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0