vecka 22

Måndag:
Båten avgår 11.05 från nynäs - ankommer till visby hamn 14.25
Förmodligen fotboll & grillning lite senare


Tisdag:
Dagsutflykt till Visby stad, SAMS + fika + shopping !!
Blir nog restaurang med resten av klassen

Onsdag:
Packa ihop allt för att åka hem
En sista sväng i Visby
Båten avgår 16.45 från visby hamn - ankommer till nynäs 20.05
träffa mitt älsk en snabbis

Torsdag:
Halvdag i skolan, går till 12.00
hem & plugga till musik & religionsproven jag har på fredag

Fredag:
Religion&musikprov, går till 13.40
spenderar kvällen med B

Lördag:
12.00 i högdalen c för att kolla på måns med liten & B
åker kommunalt till täby för att fira min moster

Söndag:
Slappar dag nummero uno ! 
ska försöka fika med någon..
vila upp mig till friluftsveckan med skolan


solnedgången vid vattnet i semesterbyn Gustavsvik, där vi ska bo. kärlek

Kommentarer
Postat av: Petter

SAMS = TRAMS! HAHAHAHA! xD



Okej jag vet... Jag är trött... Ska sova... Snart...

2009-05-24 @ 23:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0