1 år och 2 månader

seg uppdatering, jag vet. men det får bli så just nu.

fredagen bestod av matteprov som gick galant sovmorgon, jazz sedan blev det att åka till åhléns på odenplan med Linnea för att fördriva tiden. vid 14.50 åkte jag ner till jarlaplan och sprang upp till dagis, hämta ungarna och sedan åkte vi hem till de. myste och lekte som bara den. B kom till oss strax efter 5 och Linda vid halv sju, då med väldigt god middag. kollade på idol med tjejlikan av fam Backteman, urmysiiiiiiiigt! vid 21.30 åkte vi hem till B för att kolla på vem som fick lämna idol. mycket mys i B's säng innan vi somnade in.

vaknade av att alarmet ringde vid 10.00, då vi segade oss upp ur hans sköna säng för lite frukost, väldigt mysig frukost. mami kom och hämtade mig vid 11.30. B hade avslutning med hans fotbollslag, och de skulle samlas 12.00 så jag skyndade mig hem och myste hemma med mami och papi. vid 17.00 gick jag över till farmor för att äta middag med farmor, gmormor, linda, estrid och mina. mitt i körslaget ringde B och bad mig åka till midsommarkransen och festa. så då gjorde jag det, sprang hem, bytte om och sedan bar det iväg mot kransen. väl där dök massa kända ansikten upp fast också ett antal ickekända ansikten, även amanda kom vid 00.00 för att jag och sassa skulle slippa vara de enda tjejerna där, hah. gjorde även amanda oerhörtglad med en nyhet.

nyheten är att jag ska åka med Amanda, hennes mami, lillebror, kusin oh moster till thailand i slutet på mars och i början på april. så därför kommer min (!) födelsedag spenderas där nere, men ni som känner både mig och amanda vet ju att vi fyller år på samma dag, så då blir det dubbel-födelsedagbarnfirande, ska bli otroligt kul! även fast min familj hade velat ha mig hemma på min födelsedag, fast egentligen är det ju ingen big deal, jag fyller ju bara 17 år. jag lovar att jag kommer vara hemma på min 18- årsdag, I promise, för då ska jag& några ut vid tolvslagen mellan den 29onde och 30onde mars.

som ni kanske märker har jag ingen header än, men det ska fixas så snart som möjligt. jag har brist på bilder på mig just nu, då jag har en ful-period... förlåt.

och idag är det ju 15 november, vilket är min & B's 14 månaders dag, eller 1 år och 2 månadersdag låter finare.. om jag själv får välja, höh. men du babe, du vet väl att jag älskar dig mest av allt, mitt hjärta kommer alltid ligga i dina händer och alltid dunka det där lilla extra dunket, ååååååååh, gaaaaaaaah.. fan vad jag är kär. hur kan man vara så kär, fortfarande ? jag har ju ändå varit ett med honom i 426 dagar, det är otroligt mycket, jag finner inga ord Sebastian, du är miiiiiiiiiiiiiiiiiiiitt allt ! <3

men nu börjar klockan ticka iväg, jag måste sova för att orka med morgondagens skollektioner, även fast det inte är så jobbiga lektioner, men ändå! tror även att det också blir en natt med B imornkväll/natt, hoppashoppashoppas !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0