23 november

jag har precis ätit upp min macka som jag åt till frukost.

idag blir det skola från 08.55 med datorkunskap som första lektion, efter det är det matematik, lunch, balett, ta vaccinsprutan mot svinis och sen ha livskunskap. tror jag ska tjata in mami till stan då jag vill att vi ska till ta oss till hemlig destination och göra lite buisness, melike!

runt 17.00 ska jag troligen möta upp StorD för lite catch up, väldigt efterlängtad. var tvungen att pressa ner det idag då hon åker till gotland på onsdag.

ikväll kommer det annars vara så att jag pluggar samhällskunskap som vi ska läxförhör i 2morrow och kolla på paradise hotell & melrose place, lovely.

men nu ska jag kila in i badrummet och sminka mig lite, kyssar


gudbarnet i min famn 21/11


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0