25 november

väntar på att B ska ringa så jag kan somna med ett leende på läpparna. har är påväg hem från hockeyträningen..

det blev ändrade planer i måndags så jag och Linnea sprang runt i affärer innan jag gick ner till pappsens jobb och pratade med grabbarna där om juulen, som närmar sig med stormsteg. inte ens en månad kvar och jag vet inte vad jag ska köpa til någon av mina nära och kära, eller jag har ett hum om någon enstaka, men är inte ens säker på att jag vill ge den personen det.

tisdagen blev ganska kor för min del, jag var i skolan till 14.00 - då jag slutade, åkte direkt hem, somnade dumms och vaknade vid 19.00 för att äta och sedan somnade jag om igen. vaknade igen vid 21.00, gick och borstade tänderna, ringde B och sa natti och sen somnade jag vid strax efter 22.00

idag hade vi svenska, dans, idrott och engelska. åkte raka vägen hem och somnade, idag med. är sjukt seg då jag har världsa ont i armen, buhuuu..

kollade på GA och sen har jag typ suttit här ett tag, har kollat lite på so you think you can dance för att somna med dagens skratt inombords också.

tack för alla mina fina vänner som finns där för mig och stöttar mig, gör mitt leende varenda dag. jag älskar er, vad skulle jag göra utan er ?<3

imorgon börjar jag 08.00 med spanska, har jazz efter det. lunch, sen svenska och sedan sh. har troligen jazz första timmen på resurstiden också, då jävligt många jazzlektioner gått bort iochmed massa annat skit.

men ska springa och borsta tänderna nuuu, natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0